De DierenvriendIn & U schreef:Waarom zie je dat niet zitten? Een konijn kan prima leven met 1 oog...
Hier kun je het verhaal lezen van Enzo, een konijn die was aangevallen door een hond en die we met het forum toen hebben gesponsord. Hij leeft nu nog steeds en het gaat hartstikke goed met em![]()
http://www.konijnenzo.nl/forum/viewtopi ... 28&start=0

FlyingVorstin schreef:Dat vind je lelijk, he? Een konijn met één oog?

Wammes schreef:Misschien is het toch nog een genezingsproces. Zoals gezegd had mijn konijn ook een troebele, wittige vlek op het oog. Het lag er echt als verdikking op en die is er dus in stukjes afgevallen (nou ja, Boris heeft het oogje van Molly schoongelikt toen het loskwam). Volgens mijn DA maakte het oog nieuwe bloedvaten aan als genezingproces en dat is waarschijnlijk het donkerrode dat je ziet. Bij Molly zag je ook ineens heel veel bloedvaten lopen. Ik zou toch nog even geduld hebben, bij Molly heeft het ook echt lang geduurd (maanden) voordat het oog helemaal genezen was. Ik ben ook door blijven gaan met de oogzalf.
Hoe gaat het nu (ik zie net dat dit topic al in mei is gestart)?
De Pooltjes schreef:FlyingVorstin schreef:Dat vind je lelijk, he? Een konijn met één oog?
Mag ik jouw vragen waar deze uiterst vreemde opmerking opslaat?Als je een probleem met mij hebt zeg dat dan gewoon,maar begin aub niet op deze manier.Maar goed ik zal je vraag beantwoorden ook al bevalt de toon ervan me helemaal niet:Nee hoor ik vind 1 oog niet lelijk(ook niet mooi,tis immers niet zoals ik het graag zou zien).

FlyingVorstin schreef:De Pooltjes schreef:FlyingVorstin schreef:Dat vind je lelijk, he? Een konijn met één oog?
Mag ik jouw vragen waar deze uiterst vreemde opmerking opslaat?Als je een probleem met mij hebt zeg dat dan gewoon,maar begin aub niet op deze manier.Maar goed ik zal je vraag beantwoorden ook al bevalt de toon ervan me helemaal niet:Nee hoor ik vind 1 oog niet lelijk(ook niet mooi,tis immers niet zoals ik het graag zou zien).
Nope, ik heb geen probleem met jou. Ik ken jou niet eens. Ik vind het raar dat je "dat niet ziet zitten" zonder een fatsoenlijke reden te geven. Ook geef je regelmatig aan hoe rasecht je pooltjes wel niet zijn, dus ik veronderstel dat een eenogig konijn niet meer in jouw plaatje past.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast